30 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja w Polskim Instytucie Rozwoju Biznesu. Tematem wystąpień będzie „Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego”.

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwaniu ich skutków, odbudowie infrastruktury krytycznej oraz odtwarzaniu zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.

 

Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?

Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?

Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

 

 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:

„Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego”

30 stycznia w Warszawie

Wstęp wolny, wymagana rejestracja ->>

 

Proponowane zagadnienia tematyczne :

  • Systemy łączności;
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii;
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory);
  • Bezpieczeństwo publiczne, transportu, obiektów, danych;
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego;
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi;
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu;
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń;
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym;
  • Organizowanie pomocy medycznej i psychologicznej;
  • Aspekty prawne.

 

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego;
  • funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej;
  • koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

 

 

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

 

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa

SALA A, PIĘTRO 1

 

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva

Asystentka ds. promocji

tel: +48 531 375 811

e-mail: katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl

 

Czasopismo W Akcji objęło wydarzenie patronatem medialnym.