Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić do udziału w XV edycji konferencji pt. "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego". Odbędzie się ona 30 stycznia 2020 roku w Warszawie. Udział bezpłatny.
Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, obejmująca szereg działań związanych z zapobieganiem sytuacjom kryzysowym oraz odpowiednim reagowaniem w przypadku zaistnienia zagrożenia. Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej? Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego? Na wszystkie pytania organizatorzy odpowiedzą podczas konferencji, w trakcie której przybliżą kooperację organów zarządzania kryzysowego, współczesnych metodach oraz prawnych aspektach ich działań.
Prelekcje podczas konferencji poprowadzą m. in.:
Paweł Gawłowski – Pracownia Innowacyjnych Technik Symulacji -Zakład Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu: „Wykorzystanie nowoczesnych technologii w procesie kształcenia służb ratowniczych z zakresu segregacji wstępnej”.
Nowe tematy na bieżąco aktualizowane będą na stronie wydarzenia.
Spotkanie jest dedykowane dla przedstawicieli instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego, funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Państwowej Straży Pożarnej, a także specjalistów ds. zarządzania kryzysowego, koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 9:00-14:30
Uczestnikom organizatorzy zapewniają: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Rejestracja na stronie wydarzenia.
Kontakt z organizatorem:
Olga Kopycińska
mobile: +48/531 645 512
e-mail: olga.kopycinska@pirbinstytut.pl
Źródło: PIRB